"Het aanbod van NHA is de afgelopen jaren sterk gegroeid. We bieden nu ruim 350 thuiscursussen aan in België. Na 80 jaar werd het dan ook tijd voor een passende verfrissende huisstijl en identiteit." geeft Directeur John van der Vleuten aan. De nieuwe huisstijl is uitgerold in Nederland, Duitsland, België en in het Caribisch gebied. De nieuwe identiteit is vertaald naar alle communicatie-uitingen van NHA, van visitekaartje tot studiegids, van envelop tot website.
De blauwe wereld
"Met zo min mogelijk effort, het beste uit uzelf halen bij de meest betrokken opleider van België." Want kwalitatief hoogwaardig onderwijs zou bereikbaar moeten zijn voor iedereen; dat is waar NHA voor staat. NHA heeft flink gewerkt aan de uitbreiding van haar aanbod met nieuwe kwalitatief hoog-waardige onderwijsproducten. Bij zo'n vernieuwing hoort ook een nieuwe uitstraling die nog meer recht doet aan de kwaliteit die NHA aan haar cursisten biedt.
NHA introduceerde daarom een zacht blauwe wereld waarin de student van NHA centraal staat. Een krachtig persoon, omdat hij/zij het heft in eigen handen neemt en werk maakt van een nieuwe toekomst voor zichzelf middels een moderne studie van de NHA. NHA helpt jou naar je einddoel; een diploma, een master degree, een nieuwe vaardigheid of gewoon een leuke hobby. Met de nieuwe slogan 'vrij om te leren' en de frisse huisstijl is NHA klaar voor de toekomst.